פתרונות חכמים לעסקים

עסקים חכמים

אנחנו חיים בעידן שונה לחלוטין מזה שהכרנו בעבר, היום, יש לנו את האמצעים לעשות מה שעד לפני לא הרבה שנים נחשב למדע בדיוני ממש. במאמר הבא נדבר על השימוש במערכות 'בית חכם' לעסקים. נסביר על ההבדלים בין הצרכים של בית עסק ובין צרכים של אדם פרטי, נדון במערכות השונות הקיימות בשוק וננסה להסביר מדוע, בתור בעלי עסקים, אתם חייבים לקחת את האופציה הזו בחשבון. נשמע כאילו יש לנו לא מעט עבודה לעשות. אז קדימה, נצא לדרך עכשיו.

על מה אנחנו מדברים בעצם

בית חכם נשמע ממש כמו סוג של 'קסם', הרי מי לא רוצה להיכנס למשרדי החברה או לאולם התצוגה ולחזות באורות נדלקים מעצמם, המזגן מקרר לטמפרטורה המדויקת, לקול הרובוט החשמלי אשר בדיוק עכשיו שואב את הרצפה. אמנם, אנחנו משרטטים תמונה אידיאלית, אבל דעו כי לא מדובר על חזון אחראית הימים או מעשה קסם. היום, בזכות ההתפתחויות של השנים האחרונות, שימוש במערכות של חשמל חכם מאפשרות לנו להפוך את בית העסק שלכם מתקדם יותר, חסכוני באנרגיה ומנוהל היטב. לפני שנדבר על כל היתרונות של המערכות השונות, אנחנו נתחיל בסקירה קצרה של האפשרויות העומדות לפנינו:

אופציה ראשונה היא התקנה של מערכת קווית

יש לנו כמה דרכים לשלוט על מכשירי החשמל בעסק ובכל מתחם בו מתקינים מערכת חשמל חכם. הראשונה, כאמור, היא מערכת קווית. כלומר, בתהליך ההתקנה נחבר חוטי חשמל למכשירים השונים ונעביר את השליטה על אלו ללוח הבקרה. המתג החכם יציג לכם את המתרחש בכל רחבי הארץ ויאפשר לכם לבצע כל פעולה במקום אחד, במקום לעבור בין החדרים השונים. בין היתר, תתאפשר לכם לבצע בקרת כניסה, לכבות את האורות, להדליק את המזגן בחדרים שונים וכן הלאה.

אופציה שניה, לחבר את המכשירים למערכת אלחוטית

בזכות רשת האינטרנט אנחנו יכולים להעביר את השליטה לטלפון הנייד, כך שתוכלו לקבל החלטות על הנעשה בנכס מהמכונית בפקק או מחדר השינה שלכם בבית. אגב, זו ממש לא חובה לבחור באופציה אחת או אחרת. קיימת האפשרות לעשות סוג של שילוב בין השתיים, כדי ליהנות מהיתרונות של שתיהן. כמובן, תמיד טוב להתייעץ עם בעלי מקצוע ולבחור ביחד את המענה המדויק עבורכם ועבור העסק.

חשוב לומר עוד בהקשר הזה כי אנחנו עושים הכל בשביל לעזור לכם לצלוח את חוויית המשתמש על הצד הטוב ביותר, כלומר, להנגיש לכם את השימוש במערכת כדי לתת לכם שליטה טובה יותר. בנוסף, דעו כי התקנה של מערכת בית חכם אין פירושה פגיעה באסתטיקה. היום, יש לנו את הכלים להביא לכם את הטוב ביותר, בלי לפגוע בעיצוב של בית העסק.

על ההבדלים בין הצרכים של הלקוח העסקי לצרכים של הלקוח הפרטי

אם בעבור לקוח פרטי התקנה של מוצר מהסוג הזה היא סוג של פריווילגיה, הרי שבמקרה שלכם, אנחנו מדברים על היכרח המציאות ממש. זה לא משנה אם אתם בעלים של עסק גדול, הכולל שורה של משרדים ונכסים או אם אתם בעלים של מסעדה קטנה, אתם אלו היודעים טוב מכולם כי ללא שליטה מוחלטת שלכם בנעשה בתוך העסק, המפעל אותו הקמתם בשתי ידיים לא יחזיק מעמד. מה היתרונות של המערכת ולמה היא יכולה לתת מענה מדויק דווקא לבעלי עסקים ולקוחות במגזר העסקי:

  1. כי היא עוזרת לכם לחסוך כסף ואנרגיה: אנחנו ממש לא מדברים רק על צריכה חכמה של אנרגיה כדי לשמור על הסביבה, למרות שגם זו מטרה חשובה. אלא, אנחנו מדברים על שימוש במערכת כדי לאפשר לכם לסגור את המזגן אשר נשאר פתוח בטעות במחסן או במטבח ומבזבז לכם כסף סתם כך. אנחנו מדברים על שימוש נכון בתאורה כך שבשעות היום בית העסק יואר בזכות קרני השמש ובשעות הערב האור ידלק בלי כל התערבות מצידכם. מערכת כזו שומרת על האנרגיה שלכם, הרי אינכם צריכים להיות מודאגים בבית  שמא שכחתם להדליק את האזעקה ועליכם לשוב על עקבותכם, בזכות המערכת, תוכלו פשוט להדליק את האעזקה ישירות מהנייד ולהישאר רגועים בבית.
  2. המערכת נותנת לכם שליטה על המתרחש בזמן אמת: מדובר על טכנולוגיה מתקדמת, הכוללת בין היתר שליטה על מצלמות האבטחה, בקרת כניסה ועוד. כך תוכלו לדעת אם משהו קורה בזמן אמת, שעה שאתם נמצאים בפגישה במקום רחוק או סתם בבית, אתם גם יכולים להיות בטוחים כי המצלמות מתעדות הכל במידה ותדרשו לספק חומרים לרשויות אכיפת החוק.
  3. כלי פשוט שיעלה את ערך הנכס והחוויה של הלקוח: אנחנו צועדים אל העתיד, כל מי שעיניו בראשו יגיד את אותו הדבר בדיוק. אם תשקיעו היום בהתקנה של מערכת מתקדמת, לא רק שהלקוח ישים לב ויקבל את הרושם כי אתם אנשי עסקים הלוקחים את עצמם במלוא הרצינות, אלא, במידה ותרצו למכור את הנכס או להשכיר אותו, תוכלו לעשות עליו תשואה יפה, רק משום שהשכלתם לראות את הנולד ולהגיב בהתאם.
איך נראה תהליך העבודה מולנו

כאמור, בעל עסק מחפש מענה ספציפי וממוקד בעבור צרכיו. אנחנו, יוראן סיסטמס, מכירים את השוק היטב ועובדים כבר שנים רבות עם בעלי עסקים בכל רחבי הארץ. ראשית, חשוב לנו להגיד כי אנחנו עושים הכל בשביל להביא לכם את המוצרים המתקדמים ביותר, אלו שיעניקו לכם את חויית המשתמש הטובה ביותר לאורך זמן. הרי אתם לא מתכוונים לצאת למהלך הזה ולחזור להזמין טכנאי חשמל בכל שלושה ימים בשביל לתקן עוד תקלה, אתם רוצים לקבל, בצדק, שירות מצויין, כך שלא תדרשו לחשוב על הנושא ותוכלו רק ליהנות מהיתרונות של הצעד החכם אותו בחרתם לבצע. בשביל זה בדיוק אנחנו פה, עם מגוון של מכשירים ומוצרים מעולים.

לא רק ציוד ומכשור מתקדם תמצאו אצלנו, אלא גם צוות נפלא של עובדים מסורים. בסוף, כל מבנה או מוסד בנוי קצת אחרת ולכן, אנחנו ממש לא מתכוונים להתקין את אותה המערכת בדיוק בכל מקום, באותה הצורה. אנחנו תמיד מתחילים את התהליך בהיכרות אתכם, עם הלקוח, בניסיון להבין מה אתם מחפשים בעצם. לאחר מכן, נעביר לכם מספר הצעות, על מנת שתוכלו לבחור באופציה המתאימה מכולן. בתום התהליך, נגיע עם צוות מעולה של עובדים מצויינים, אשר יתקינו את המוצרים, יוודאו שהכל עובד וכמובן, ישארו זמינים אם יש איזו בעיה או תקלה הדורשת התייחסות בהמשך.

עכשיו זה הזמן שלכם להתפתח ולגדול

מי שנשאר במקום הולך אחורה, את זה לא אנחנו אמרנו אלא חכמים מאיתנו, אבל אנחנו לא יכולים שלא להסכים עם המשפט הזה ולציין אותו בכל הזדמנות. אין מה לעשות, מי שרוצה להפוך את החזון שלו לעסק מצליח, מי שרוצה להביא עוד לקוחות ומי שרוצה להמשיך לנהל עסק משגשג, פשוט חייב תמיד לשאוף קדימה, לבחור בצעד הבא. אנחנו מודים על הזכות שקיבלנו, ללוות אנשי עסקים ויזמים בכל רחבי הארץ בתהליך הזה. אנחנו נשמח להיות שם גם עבורכם, עם מוצרים מעולים ועם מחירים משתלמים במיוחד. לפרטים ולקבלת מענה לשאלות אישיות, אנחנו מחכים לכם כאן.

שתף:

עוד פוסטים>>

מפסקי מגע

בית חכם, העתיד כבר נמצא כאן

אנחנו אולי לוקחים את ההתקדמות הטכנולוגית בתור מובן מאליו, אבל הרי כולנו זוכרים כי עד לפני לא הרבה שנים, הרעיון שאפשר יהיה להדליק את האור

צרו איתנו קשר