בית חכם, העתיד כבר נמצא כאן

מפסקי מגע

אנחנו אולי לוקחים את ההתקדמות הטכנולוגית בתור מובן מאליו, אבל הרי כולנו זוכרים כי עד לפני לא הרבה שנים, הרעיון שאפשר יהיה להדליק את האור בבית באמצעות הטלפון או במחיאת כף הרגיש כמו סצנה, הלקוחה מסרטי מדע בדיוני או אולי מסדרת הסרטים 'הארי פוטר'. אבל הנה אנחנו, הגענו למאה העשרים ואחת וההתפתחות הטכנולוגית פשוט מאפשרת לנו לעשות דברים שלא היינו יכולים לחלום לעשות אותם בעבר. אם אתם רוצים לקחת את הקידמה צעד קדימה ולהכניס אותה אליכם הביתה, עכשיו זה הזמן. במאמר הבא נדבר על בית חכם בהרחבה. מה זה אומר בדיוק, אילו סוגים של מערכות שונות קיימים ומה היתרונות של הנחת תשתיות מסוג זה. הישארו איתנו, זה עומד להיות מרתק.

איך עובדת מערכת של בית חכם

לפני שאנחנו צוללים ליתרונות וחסרונות, בואו נדבר על המישור הטכני. הרי, אף אחד מכם לא באמת חושב כי האורות בבית סתם נדלקים, כאילו השתמשנו בקסם אמיתי נכון? בפועל, אנחנו מדברים על שני סוגים של מערכות. הראשונה, מבוססת על חיבור קווי, באמצעות חוטי חשמל פיזיים. אמנם, החוטים מוסתרים בתוך הקיר או מאחורי חיפוי אסתטי, אבל בפועל, זה כאילו העברנו את מקור השליטה על המכשיר החשמלי ללוח בקרה, מה שאנחנו קוראים לו:  מתגים חכמים. למשל, אנחנו יכולים להעביר את השליטה על המנורה בחדר שינה של הילדה, ללוח הבקרה בחדר השינה של ההורים, כך אפשר לכבות את האור בלי להיכנס לחדר ולהעיר אותה מהשינה. זו כמובן דוגמא אחת בלבד. באמצעות לוח בקרה מתקדם אפשר לשלוט על מערכת האזעקה, על האינטרקום, על מערכת הקולנוע הביתית וכל מערכות החשמל בבית.

אפשרות נוספת היא ליצור חיבור בין מכשירי החשמל באמצעות חיבור אלחוטי. כך, בזכות האינטרנט, תוכלו להתחבר למערכת בית חכם בבית שלכם ולהדליק את הדוד מהפקק למשל, לסדר את מערכת האזעקה אם שכחתם להדליק אותה וכן הלאה.

לכל אחת מהאפשרויות הללו יתרונות וחסרונות וחשוב לזכור כי כאשר עובדים עם אנשי מקצוע מעולים, אפשר לעשות שילוב בין שתי האלטרנטיבות הללו, כך שנגיע לנוסחה המנצחת, זו שעונה לצרכים של הלקוח בצורה מדויקת.

על היתרונות של המערכות הללו

עכשיו, אחרי שאנחנו מבינים איך בדיוק פועל בית חכם ומה הם מתגים חכמים, הרי שעלינו לשאול: למה בכלל להתקין מערכת כזו? יש מי שיגידו כי עלות ההתקנה לא שווה את התוצאה הסופית, יש מי שיחששו לפרצות באבטחה, מה שיאפשר לפורצים לנצל את המערכת לרעה. אבל אנחנו כאן כדי להסיר את החששות הללו ועל מנת להסביר מדוע דווקא התקנה של מערכת מהסוג הזה, היא הצעד המתבקש בעולם החדש, בעולם שלנו.

אל דאגה, המערכת מוגנת מפני פריצות

מי שחוששים כי התקנה של מערכת בית חכם תאפשר לפורצים לפגוע בבני הבית, יכולים להסיר דאגה מליבם. היום, אנחנו יכולים להגיד בכנות כי המוצרים בשוק מתקדמים במידה כזו, עד שאפשר לקבוע בוודאות כי אפשר לנצל התקנה של מערכת בית חכם בשביל להגביר את האבטחה על הבית ולא להיפך.

כדאי לכם לדעת, התקנה של מנגנון מהסוג הזה, חוסכת לכם כסף

כל מי שמכיר קצת את עולם צריכת האנרגיה, יודע כי לא רק שאנחנו פוגעים בסביבה בעקבות צריכת יתר מזיקה, אלא, צריכה מוגברת של חשמל ומשאבים נוספים, פשוט עולה לכם יותר בסוף כל חודש. בית חכם מאפשר לכם לשלוט על הטמפרטורה בבית, לנצל נכון את קרני השמש ולהדליק את הדוד רק בזמן שצריך, בלי לחשוש כי משהו ישכח לכבות אותו. מה גם שההתקנה תחזיר את ההשקעה בסופו של דבר, משום שזו מעלה משמעותית את ערך הנכס.

אז מה עושים עכשיו?

אם אתם מעוניינים להתקין מנגנון בית חכם בבית הפרטי שלכם או בבית העסק, עכשיו אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לגייס צוות עובדים מיומן ומסור, בשביל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, בהתאם לצרכים שלכם. אל תתמהמהו, בואו נתחיל לעבוד ביחד עוד היום.

שתף:

עוד פוסטים>>

חדרי ישיבות חכמים

חדרי ישיבות חכמים

אם יש משהו שלמדנו בעקבות מגיפת הקורונה זה שהיום, אולי יותר מאי פעם בעבר, אנחנו ממש לא צריכים להיות פיזית במקום מסוים בשביל ליהנות מהאפשרות

צרו איתנו קשר