בידיים טובות ומאובטחות: מערכות אבטחה מתקדמות ומקצועיות

מצלמת אבטחה מחברת ברווגן

המאמר הבא מיועד ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, הרי כאשר מדובר על הביטחון האישי שלנו, אי אפשר להתפשר. לאורך הרבה שנים בני אדם חיפשו את הטכניקות הטובות ביותר להגנה מפני פורצים, גנבים ומבקשי רעתנו. מי שביקר פעם באירופה, וודאי ראה את המצודות הגבוהות, מוקפות הנהר, אשר שימשו בימי קדם להגנה מפני פורעים. היום, הרי שאנחנו ממש לא חייבים לחפור נהר ולמלא אותו תנינים כדי לשמור על עצמנו. בזכות הטכנולוגיה, אפשר להפוך את המתחם מוגן בקלות. אנחנו, ביוראן סיסטמס, רוצים להכניס אתכם לעובי הקורה, לספר לכם קצת על הפיתוחים החדשים בתחום האבטחה הביתית.

מה אפשר לקבל ממערכת אבטחה מתקדמת

אמנם, לכל יש כותרת אחת: מערכות אבטחה, אבל האמת היא כי מי שמגיעים מהתחום, מחלקים את המוצרים הנלווים לשלוש קטגוריות. כל אחת מהקטגוריות נותנת ללקוח מענה שונה:

  1. מערכת לניטור ולהעברת מידע בזמן אמת: אנחנו מדברים על מערכת אזעקה הפועלת בזמן אמת, בשביל להרתיע את הפורצים וגם כדי לאותת לנו על המתרחש. שימו לב, קיימת האפשרות לחבר את המכשיר הנייד למערכות השונות, כך שגם אם אתם לא נמצאים בסביבה, המידע יזרום אליכם באופן חופשי.
  2. מכשירים המיועדים לתיעוד: מצלמות אבטחה נועדו גם ליצור הרתעה כמובן, אבל גם כדי לתעד את המתרחש ולגבות את המידע. במידת הצורך, תוכלו להעביר את האודיו לרשויות אכיפת החוק, כך שהפורצים יבואו על עונשם.
  3. אינטרקום לניטור ובקרה של הנכנסים לבית:  אמנם, אינטרקום נמצא בשימוש כבר לא מעט שנים, אבל לאורך הזמן גם בתחום הזה אנחנו יכולים להצביע על חידושים טכנולוגים משמעותיים לאורך השנים האחרונות. אינטרקום מאפשר לכם להחליט מי יכול להיכנס הביתה ומי ישאר בחוץ, לא רק באמצעות שיחה טלפונית, אלא גם בזכות היכולת שלכם להבחין בפניו של האדם הממתין בכניסה. אגב, אפשר לחבר גם את המערכת הזו למכשיר הנייד, בשביל שתוכלו לפתוח את הבית בלי לקום מהספה.

על היתרונות של המוצרים החדשים בשוק

יש כמה סיבות בגינן אנחנו מפצירים בלקוחות שלנו לבחור במכשור מתקדם לצורך הגנה על המרחב הביתי:

ראשית, תוכלו לקבל שליטה מלאה על המתרחש אצלכם בבית או בבית העסק

גם אם אתם יוצאים לארוחה זוגית ומשאירים את הילדים בבית, גם אם אתם בעלי עסק היוצאים לפגישות ברחבי העיר, הרי שאנחנו נותנים לכם את המפתחות לשלוט בכל מה שקורה בזמן אמת.

שנית, מערכת מתקדמת מאפשרת לכם להדליק ולכבות את האזעקה גם מרחוק

אינכם צריכים לדאוג אם יצאתם לחופשה ושכחתם להדליק את האזעקה, עכשיו, אפשר לעשות הכל בקלות, דרך המכשיר הנייד.

מדובר על מערכות מתקדמות יותר, מדויקות יותר ויעילות יותר

נגמרו הימים בהם ניסינו להעביר לרשויות אכיפת החוק סרטוני אודיו בהם אי אפשר היה לראות שום דבר. היום, אפשר ליהנות מאיכות התמונה של מצלמות אבטחה מתקדמות ואפקטיביות באמת.

להגיע אליכם וללוות אתכם לאורך התהליך

אצל כל לקוח התנאים שונים ולכן, השירות אותו נעניק ישתנה מפעם לפעם. התפקיד שלנו הוא לא רק לייבא מכשירים מעולים מהחברות המובילות בעולם, אלא להבין ביחד אתכם, מה אתם מחפשים ואיך אנחנו יכולים לעזור. לכן, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום. ביחד נבחר במוצרים שיעזרו לכם להרגיש רגועים ובטוחים יותר. אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

שתף:

עוד פוסטים>>

מפסקי מגע

בית חכם, העתיד כבר נמצא כאן

אנחנו אולי לוקחים את ההתקדמות הטכנולוגית בתור מובן מאליו, אבל הרי כולנו זוכרים כי עד לפני לא הרבה שנים, הרעיון שאפשר יהיה להדליק את האור

חדרי ישיבות חכמים

חדרי ישיבות חכמים

אם יש משהו שלמדנו בעקבות מגיפת הקורונה זה שהיום, אולי יותר מאי פעם בעבר, אנחנו ממש לא צריכים להיות פיזית במקום מסוים בשביל ליהנות מהאפשרות

צרו איתנו קשר