מערכות
אודיו וידאו

אילו צלילים מלווים אתכם לאורך כל היום ויוצרים את הפסקול של חייכם? כיצד נוח לכם לצפות בתכנים האהובים עליכם? כיום יותר מתמיד, זמינות לכם מערכות אודיו וידאו מתקדמות המאפשרות לכם לתכנן בביתכם הפרטי, חוויה טונאלית יוצאת מגדר הרגיל וליהנות מאיכות צליל ותמונה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מרמקולים מוטמעים בקירות או רצפתיים, רסיברים, סאונד ברים המאפשרים לכם להזרים מוזיקה מכל מכשיר בכל חלל ועד למערכות קולנוע ביתית מקיפות ועוטפות, יוראן סיסטמס מספקת ומתקינה עבורכם פתרונות יעניקו חוויה רב חושית מופלאה בכל שימוש. כל זאת, בהתאמה אופטימלית להעדפות שלכם.

מערכות אודיו וידאו המציעות חוויית שימוש חלקה ונוחה מתמיד

זה הזמן להגיד להתראות לחיווט מסורבל וליהנות מכל התוכן שלכם בכל נקודה בבית. מהיום, יהיה באפשרותכם להזרים מוזיקה, וידאו ומגוון תכני מולטימדיה אל כל מערכת סאונד וטלוויזיה חכמה ברחבי הבית. עם הפתרונות המתקדמים של יוראן סיסטמס כל התכנים שלכם יהיו זמינים תחת מערכת חכמה אחת ובאינטגרציה מלאה.

התאמה מדויקת של המערכת לחלל

צוות מומחי סאונד מהשורה הראשונה יגיעו לחלל שלכם וילמדו את מאפייניו האקוסטיים באופן מדויק. כך, נבטיח שכל רכיבי המערכת ממוקמים באופן אופטימלי כדי להעניק לכם חוויית סאונד ברמה הגבוהה ביותר. יחד, נתכנן עבורכם מערכת באינטגרציה מלאה שתאפשר שליטה חלקה ונוחה מכל מקום.

ביוראן סיסטמס תמצאו כל סוגי הרמקולים

מבחר ענק של מערכות אודיו וידאו ממותגי העל אותם אנו משווקים שיבטיחו לכם חוויית הסאונד הטובה ביותר. ביוראן סיסטמס תמצאו כל סוגי הרמקולים המעוצבים כגון: רמקולים רצפתיים אלחוטיים, רמקולים שקועים בתקרה/קיר, רמקולים למקלחת, רמקולים לגינה מוגני מים ועוד..
חשוב שתדעו! בגלל שאתם חשובים לנו, אנו דואגים לספק לכם רמקולים מותאמים מבחינה עיצובית לבית שלכם בגדלים שונים עם מגוון רחב של צבעים.

 

שיפור משמעותי באיכות החיים שלכם

מערכות מולטימדיה חכמות יהפכו את הבית שלכם למרכז המועדף למפגשים. מערבי סרט מרגשים באיכות של קולנוע ועד למסיבות עם סאונד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מדובר באחת התוספות היוקרתיות ביותר שניתן לשלב בבית שלכם. התרומה של מערכות כאלה לאיכות החיים ולערך הנכס שלכם היא עצומה.

חברת יוראן סיסטמס מציעה מערך מקיף של מערכות מולטימדיה מהיצרניות המובילות בשוק העולמי. למידע נוסף על מגוון הפתרונות הזמינים לכם דרך יוראן סיסטמס, כל שנותר לכם לעשות הוא רק להשאיר פרטים והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם.